בגדי ים לנשים – הטרנדים החמים בקיץ 2023

תוכן עניינים

הקיץ ממש בשיאו ועל המדפים והסטנדים השונים מיטב העיצובים וקולקציות בגדי הים החדשים, כאשר כבר כעת ניתן לזהות ולנתח את הטרנדים הבולטים שהביא איתו קיץ 23' ובעיקר הצבעים שמקבלים מקום של כבוד כאלמנט מרכזי.

אך לא רק הצבעים שולטים, אלא גם הגזרות של בגדי הים לנשים משדרים לא מעט חדשנות וסטייל, כאשר אם בעבר מצאנו את עצמנו מתלבטות בעיקר בין בגדי הים השלמים לדגמי הביקיני הנועזים יותר, כיום ניתן למצוא מגוון רחב יותר של גזרות ושילובים מעניינים בהתאמה לכל מבנה גוף, העדפה וסגנון אישי. אז מהם הטרנדים המרכזיים שכדאי גם לך להכיר? בואו נעשה קצת סדר:

ראשית כל כאמור הצבעים

מרבית היצרנים ומעצבי קולקציות בגדי הים לנשים בחרו העונה להותיר את הדפסי האננס, הפרחים והתצורות הגאומטריות בצד, והביאו לקיץ זה מגוון עיצובים ובגדי ים בצבע אחיד, חלק וללא צורך בחיזוק של הדפסים שונים. מי שעדיין חוששת מעט מבגד ים בעיצוב סולידי ומשעמם, תגלה במהרה את כוחם של הגוונים והצבעים העדכניים, בניהם תכלת מטאלי, סגול בוהק, ירוק עמוק, ורוד בייבי, כחול לבן בצביעת טאי-דאי, כתום חם, שחור קלאסי וגם הצבע המנומר שולט בהחלט. המלצה מיוחדת שלנו, אם אחד הצבעים הללו מעניין גם אותך, כדאי לך להציץ בקולקציית בגדי ים לנשים של המותג SEESTARZ >>

מי שהצבע לבדו אינו מספיק עבורה, תוכל להנות ממגוון דגמי בגדי ים משולבים שנוטשים את החשיבה המסורתית ששני חלקי בגד הים, במקרה של ביקיני או דגמים "מפורקים", נדרשים להגיע כסט בצבע זהה, ולא מעט קולקציות חדשניות מציעות כיום שילוב בין שני צבעים. בנוסף לזאת ניתן להבחין כי חלק ניכר מן הקולקציות המובילות הקיץ כוללות גם שימוש באבזמים כסופים / זהובים, במראה נחושת, המחברים באזור הכתפיות ובסגנון חגורה.

שוק של פריטים להרכבה עצמית

לאלו ששילובי הצבעים המוצעים לא נותנים מענה מספק, ניתן כמובן לרכוש בגד ים בחלקים ולא כסט ולבחור כל יחידה בצבע הרצוי. מומלץ כמובן להיצמד לחוקי השילוב ובהתאמת צבעים נכונה ולא לבחור בשילוב גוונים שיצרו "תאונה" לעיניים. שיטה זו של רכישת חלקי בגד הים בנפרד מסייעת גם לבעלות מבנה גוף שאינו תואם לפרופורציות שנקבעו בהכרח על ידי היצרן ומאפשרת התאמה מלאה גם לבעלות חזה גדול וחלק תחתון צר או הפוך.

פריט משלים נוסף התורם ללוק וגם מסייע במעט להתמודד עם החשיפה לשמש, הוא אריג שיפון דק וקליל בסגנון טוניקה, ללבישה או למעטפת, אותו ניתן ללבוש בעת הבילוי בחוף הים או הבריכה ולהסיר בעת הכניסה למים.

הגזרות החדשות והבולטות

את בגד הים השלם וגזרת הביקיני המורכבת מתחתונים בגזרה גבוהה וחזיית בגד ים כולם מכירים. דגמים וגזרות חדשות מספקים גם בגדי ים שלמים בעלי חיתוכים ומחשופים באזור הגב והבטן, בגדי ים שלמים בעלי כתפיה אחת תוך הותרת כתף חשופה, בגדי ים מפורקים שמשלבים בין מכנסונים באורכים שונים, תחתוני ביקיני בגזרה נמוכה, גבוהה, קשירת צד, חלק עליון סטרפלס ואפשרויות רבות נוספות. לך רק נותר לבחור את השילוב הנוח שיעשה את הטוב ביותר עבור הגוף שלך. בהצלחה!

מוזמנים ליצור איתנו קשר

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!