השילוב בין לימודי כלכלה לבין מדעי המדינה

תוכן עניינים

במחשבה ראשונה אולי נדמה לכם כי יש מרחק רב בין לימודי כלכלה למדעי המדינה. אך מוסדות לימוד שונים מציעים תואר משולב שבזכותו תוכלו ללמוד את שני התחומים האלה. השילוב המפתיע עם הזמן יהפוך להיות הגיוני מאוד, כזה שלא ישאיר מקום לספקות. לכן אם שני התחומים הללו מעניינים אתכם, אולי שווה לכם להתחיל ללמוד את התואר הזה. אך לפני שאתם עושים את הצעד הסופי החלטנו לעשות לכם קצת סדר בכל השאלות. כך תוכלו להיות בטוחים שהצעד שאתם עושים יהיה צעד שתפור לכם כמו כפפה ליד.

 

למה כדאי ללמוד תואר ראשון בקונספט הזה?

מדעי המדינה יחד עם כלכלה שניהם עובדים על הבנה מסוימת של תהליכים. זה נכון שבכל אחד מהתחומים האלה התהליכים הם שונים, אך הבסיס נשאר זהה בשניהם. בתחום של מדעי המדינה התהליכים הם תהליכים מדיניים, בעוד בתחום הכלכלה התהליכים הם תהליכים כספיים. יש כאלה שמתקשים ללמוד רק תואר אחד, ולכן השילוב בין התחומים האלה יכול להיות מעולה להם. הם יצליחו ללמוד תואר כפול שיאפשר להם לטעום מהעולמות השונים. יכול להיות כי מדובר על הזדמנות שלא תחזור על עצמה.

 

מי יכול להתחיל ללמוד את התואר המשולב הזה?

אחד מהיתרונות הבולטים של תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה הוא הגמישות. מדובר על תואר שמתאים לכולם, כל מי שחושב כי התחומים האלה יהיו תחומים שמתאימים לו. אם אתם מתעניינים במה שקורה במדינה, וגם מספרים לא מפחידים אתכם זה התואר האידיאלי. אולי התואר היחיד שמשלב בתוכו כמה תחומים שנראים רחוקים, אבל הם משיקים בכל מיני נקודות שונות. בסוף כאשר אתם עושים בחירה כל כך גדולה יהיה עליכם להיות שלמים איתה. התואר הזה יכול להיות התואר המושלם לכם, שווה לכם לשמוע עליו קצת מעבר.

 

הרחיבו את האפשרויות שיעמדו לרשותכם

אתם חוששים למצוא את עצמכם בסוף התואר ללא עבודה? התחושה הזאת היא תחושה שמלווה סטודנטים רבים שנמצאים בתחילת או בעיצומם של הלימודים. לימודי כלכלה הם מעולים, אך לא תמיד יביאו לכם את מה שאתם רוצים. לימודי מדעי המדינה יכולים לעלות תהיות רבות לגבי מה שיקרה בסופה של הדרך. תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה הוא ככל הנראה השילוב שיספק לכם את השקט. תוכלו למצוא את עצמכם משתלבים בכל אחד מהתחומים האלה בהתאם לרצונות האישיים שלכם. הגיע הזמן כי תלמדו תואר מתוך אמונה שתוכלו למצוא עבודה שווה בסופו. 

מוזמנים ליצור איתנו קשר

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!